Arigato!

V tomto článku by som sa chcela poďakovať za export mojej stránky z blog.cz Martinovi a Veronike...
Ste úžasní! :) Ďakujem!

Ak vás tiež štve blog.cz, prečítajte si o programe blogcz2WP, ktorý vytvoril  © Martin Rybenský 2017. Vďaka nemu som sa presťahovala na túto stránku so všetkými mojimi článkami i komentármi! Stačilo mi napísať e-mail s prosbou o pomoc a bolo! Ešte k tomu ZADARMO. 
Tá rýchla odpoveď ma úplne dostala a celý import mi zabral 3 kliknutia!
Proste úžas! Odporúčam!



Komentáre

  1. Božinku ja som bola tak dlho mimo a toľko som toho premeškala :O 3 kapitoly a sťahovanie :( Idem dobiehať :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presťahovala som sa len včera :D nie si na tom tak zle

      Odstrániť
  2. Ono, tento článok mi moc pomohol. Nechcem sa síce zaťiaľ sťahovať, ale chcem si veci presunúť aj inam, keby blog.cz náhodou padol. A aby sa mi veci nestratili, takže rozhodne si to ukladám do záložiek.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jednoznačne odporúčam. Fakt som to mala 3-omi kliknutiami presťahované - to čo potom trvalo, bolo zistiť ako sa pracuje tuto s bloggerom - nastavenia a všetko.
      Moje sťahovanie vôbec nebolo plánované, ale keď mi krachlo Menu na blog.cz - všetky položky sa mi sekli a nedali sa presunúť do kolónky, aby sa zobrazili na stránke - tak som proste musela a týmto spôsobom to bolo najjednoduchšie! ;)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára