Zhrnutie vývoja blogu/života

Už sú to tri roky odkedy som založila tento blog (september 2016), preto si myslím, že je načase trochu zhrnúť tunajší vývoj.

Cieľom tejto stránky bolo vytvoriť "ucelovací" blog, ktorý by spájal moju doterajšiu tvorbu, pričom mi mala poskytnúť dostatočný priestor pre novinky. Myslím, že moje prvé pokusy boli "uspokojivé" - prepis krátkeho príbehu a halda svojských básní. 😁

Ďalším jednoduchým prepisom mal byť i príbeh Čierno-biele zápisky, ale zrazu som si zmenila hlavnú postavu, čo spôsobilo, že sa mi to písalo výrazne jednoduchšie. Vznikol blogový príbeh Dračia perla, ktorý ma bavil, pretože som do neho sádzala veci čo sa okolo mňa diali. V skutočnosti som z toho mala prču a vám sa ten príbeh páčil. Preto ma znovu začalo baviť písať! 💘

Začiatkom roku 2017 som sa snažila pomôcť autorke L.M. s pravopisnou úpravou jej prvotiny, ktorá sa rozhodla využiť stránok 1000knih.sk aby si splnila sen - vydať knihu. To ona mi vložila chrobáka do hlavy, aby som Dračiu perlu spracovala do knižnej podoby a vy, moji čitatelia, ste boli dôvod, prečo som to nakoniec urobila.
Z jednoduchého prepisu sa zrazu stal tento obrovský príbeh, ktorý by som chcela aby mal štyry časti. Síce si to odnesie neaktívny blog, ale uisťujem vás, už pracujem na knihe druhej. 😇

Akurát sa písanie trochu natiahlo vďaka veľkým zmenám v mojom živote. V skratke:

Dielo Dračia perla - kniha prvá - Zelený drak som dopísala na konci môjho posledného skúškového obdobia na Mgr štúdiu (február 2018) a kým som sa prekusala editáciou (do apríl 2018), mierne sa mi vydávanie kníh znechutilo. K tomu som ukončila svoj šesť ročný vzťah s bývalým a bola som hodená do reálneho života, kde si nájsť prácu nebolo vôbec ľahké i keď mám výšku! 😤

Zamestnali ma v práci, na ktorú stačila stredná škola (august 2018) a pracovalo sa vo smennom provoze. Asi nemusím zdôrazňovať, že som zo svojho zamestnania chodila domov vyčerpaná, kvôli čomu som nebola schopná na písanie ani pomyslieť. Vedela som, že potrebujem vypadnúť, ale bol na mňa vyvíjaný tak veľký nátlak, že som nemala silu si hľadať niečo iné.

Keď sa situácia v robote trochu upokojila, sústredila som sa na hľadanie novej práce (január 2019). Nemala som vysoké nároky, len som chcela niečo, čo zo mňa nevysaje život. Tri mesiace v kuse som chodila po pohovoroch, rôzne pozície... bol to masaker popri smennom provoze. Úprimne, už som stratila nádej, keď sa mi po mesačnej odmlke nečakane ozvali z jedného miesta, kde sa mi to celkom pozdávalo.😻

Bol marec 2019, podala som výpoveď a absolútne namotivovaná som napísala prvú kapitolu Dračej perly 2. Mno v mojej bývalej práci sa mi pomstili za odchod, zaučili ma na obsluhu nového prístroja, kde sa analyzovali vzorky hovna 💩 (toto nie je metafora). Neviete si predstaviť aká som bola nešťastná! Jediné, čo ma držalo pred zrútením bolo, že som bola vo výpovedi - odpočítavala som dni!

V júni 2019 som nastúpila na nové miesto, kde som bola v skúšobke, takže som sa musela snažiť. V júli 2019 som sa sťahovala do nezariadeného bytu, kde doteraz spím na gauči.
Po tomto všetkom som sa chcela hlavne dopracovať do bodu, keď sa budem vedieť vrátiť k písaniu. Moja nová práca nie je žiadny zázrak, ale neubíja ma. V byte stále nemám posteľ ani nábytok, ale už aspoň nie som na koleji a mám to k práci pomerne blízko.

Myslím, že som sa konečne dopracovala do bodu, keď budem schopná písať. Preto sa, aspoň na teraz, stane z mojich stránok "centrum updatov" ohľadom Dračej perly. Preto si zapnite notifikácie/sledovanie, aby vám nič neušlo. 👀

Komentáre

  1. No teda, tak to je zmien a zmien! Dufam, ze v novej praci si spokojnejsia. Na dalsi diel sa tesim🥰🥰 Aj ked nie som sama aktivna, takbpriebezne sledujem😉

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ááá L.M.! :) Tvôj komentár ma potešil, už som o tebe dávno nepočula! Ako sa máš?!

      A áno, v novej práci som spokojnejšia, ale nie je to žiadna sláva. :/ Preto potrebujem písať :D

      Btw nemáš náhodou chuť mi urobiť recenziu na Dračiu perlu 1 ? O:)

      Odstrániť
    2. Juj moja rada by som, ale celkovo teraz recenzie nepisem lebo cas citat ani pisat😭 krpata mi zhltne kazdu volnu minutu.

      Odstrániť
    3. :D :D Krpatá, to je pekné označenie.

      Tak si ju hlavne užívaj, kým je maličká. Mno dúfam, že sa čoskoro vrátiš k písaniu, pretože tvoj príbeh: Tengu, mi dotaraz vŕta hlavou, ako asi skončí. ;)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára