Rande o hovne, no nie nahovno

Názov tohoto článku dokonale vystihuje rande, ktoré som v sobotu mala - bez srandy 😀

S mojím novým priateľom sme sa totiž rozhodli okoreniť si vzťah a začať spolu robiť netradičné veci, resp. také, aké by nás len tak nenapadli. To nás viedlo k tomu, že sme si z rôznych aktivít, ktoré spolu dvojica môže robiť, vylosovali #improshow.

Ja sama som počas svôjho magisterského štúdia navšívila pár hodín improvizácie na škole a nebolo to také zlé. Kebyže si nezačnem s maldým externým učiteľom, asi by som tie hodiny ďalej navštevovala (ale o tom vám porozprávam inokedy).

Hodiny improvizácie sa mi osobne páčili, pretože boli také živé, pričom som mohla vidieť, ako mnoho konzervatávnych ľudí vylieza zo svojich ulít a ukazuje čo sa v nich skrýva. No mňa viac bavilo celý tento proces sledovať, než účinkovať. Mne totiž úplne nesadlo, že mi do mojej predstavy, ako by sa mala nejaká scéna odvíjať, zasahujú iní svojími nápadmi - vznikala z toho potom taká všehochuť - preto sa držím radšej písania. 😛  

Ale keď od toho príbehu nemám nijaké očakávania a nechám sa unášať fantáziou tých, čo predvádzajú scénku, tak ma baví sa na to pozerať. Preto, keď sme si vytiahli, že navšítime improshow s názvom, ktorý sa oháňal "veľkými slovami", tak som sa tomu nepriečila. Lenže to predstavenie bolo jednoducho hrozné! 

Keďže nie som žiadny kritik a nechcem, aby bol tento článok len negatívnym hodnotením, prezradím vám len toľko, že príbeh hovoril o pirátovi, ktorý vysral hovno čo ožilo. Svojho syna sa snažil podporovať v kariére skokokana na svojich dlhých nechtoch a potom spolu plachtili na lodi, kde sa stretli s morskou kurvou. Myslím, že toľko aj stačí... 

Prej šlo o príbeh zo série, pri ktorom môžem pozitívne tvrdiť, že mi umrelo pár buniek vkusu, pretože som sa na tom občas i zasmiala. Najvtipnejšie bolo, keď nám povedali, že vstupné bolo zdarma, ale výstupné je nájom divadla rozpočítané na divákov a Franta nás nemal pustiť zo sály, kým nezaplatíme. (Franta fakt strážil dvere 😆).

Toto predstavenie ale jednoznačne poslúžilo svojmu účelu, s priateľom sme zažili niečo fakt nezvyčajné. Ale napriek tomu, že sme dokázali splou v dobrej nálade presedieť predstavenie o hovne, tak verím, že na ďalšiu improshow dlho nepôjdeme. 


Komentáre