Novinky pre zablúdilé dušičky

Zdravím ťa zatúlaná dušička, neviem čo ťa sem priviedlo na môj extrémne neaktívny blog, ale vítam ťa! 

Po pravde si myslím, že tento zápis je skôr pre mňa. Predsalen si nerobím ilúzie, že sem ešte niekto chodí, veď mi nedávno vypisovali z bloggeru, že už niektoré funkcie rušia (ako upozornenia sledovateľom)... ale na tom nezáleží. 


Tento zápis som chcela vytvoriť, aby napriek covidovej odstávke, tento blog stále spĺňal svoju prvotnú úlohu, a to byť ucelovacou jednotkou mojej tvorby. Pôvodne som sa hlavne zameriavala čisto na písanie, ale ako som to tu už párkrát naznačila, celkom ma to ťahá k vizualizácií mojich príbehov. 


Zo začiatku som chcela spraviť len reklamu mojej knihe Dračia perla, ale už vyše roku sa venujem rôznym kurzom na Adobe programy a nedávno som dokončila aj jeden intenzívny na kreslenie postáv. Moje kreslenie ešte zďaleka nie je dokonalé, ale výrazne poskočilo dobrým smerom. 


Jednoznačne najaktívnejšia som na Instagrame (tam sa ma fakt oplatí sledovať), kde je krásne vidieť pokrok mojich kresieb na Encanto fanúšikovských výtvoroch. 


Tak schválne, musím sa pochváliť. 👼


Toto sú kresby čo som robila pred kurzom (sú schválne do pólky tela, lebo som si neverila, že toho zvládnem viac):


A nasledujúce tri, síce s trochu inou tematikou, sú po kurze na kreslenie:


Po tejto krátkej odbočke sa vraciame k jadru toho, čo som chcela povedať a to, že nechcem len reklamu pre knihu, ale fakt vám chcem ukázať ako sa ten príbeh odohráva v mojej hlave. Jo, znamená to, že pokračovanie sa odkladá (aj keď mám napísanú už polovicu knihy 2), ale vzhľadom k tomu, že som jednotku písala v roku 2018, každému prospeje ak si ju spolu zopakujeme krezbami. 


Len tak sa do toho ale samozrejme nevrhnem, som strašne opatrná a nechcem to zvorať. Plus kurz bol len na kreslenie postáv, vôbec tam nebolo nič o tom ako správne vykresliť scénu, naformátovať, prezentovať… proste si to musím trochu oskúšať než sa vrhnem na moju megadlhú knihu. 


A keďže ma absolútne ubíja ako sú schopní nekresliaci ľudia komentovať nedostatky vo fanúškovskej tvorbe (akože chýba jej náušnica, a podobné blbé poznámky…) tak budem tieto testy prevádzať s mojimi krátkymi dielami. Pre jednoduchosť pôjdem od začiatku, to čo ste si doteraz na tejto stránke mohli prečítať, teraz budete môcť aj vidieť. 


Takže ak sem zablúdil aj niekto iný krom mňa, moje nové výtvory komentujete konštruktívne - akože fakt ide o vývoj toho ako potom zobrazím knihu. Takže budem skúšať ako tvoriť jasné kompozície a hodilo by sa mi ak mi poviete, či je dej jasný. Či emócie, ktoré kreslím sú zreteľné a ak by ste mali nápad na farby, sem s ním! Neznášam totiž vyfarbovať, je to strašný oprus a to, že to robím digitálne, neznamená, že ma z toho nebolí ruka… 


Uvidíme ako často si na blogger spomeniem a naozaj sem niečo publikujem, ale kdyžtak choďte na Instagram, tam sa celkom snažím dávať veci aj keď stále som neprišla na to, ako donútiť algoritmus poslúchať. 😅


Prvý webkomiks: Len spomienka

Komentáre