Ožije kniha?

Vzhľadom k tomu, že mám nehoráznu chuť tvoriť niečo, čo ide rýchlejšie ako písanie knihy (resp. výsledky tejto práce sú viditelné skôr), tak som sa rozhodla oživiť moju knihu trochu iným spôsobom - VIZUÁLNE.

Amatérskemu strinahiu videí sa venujem od strednej, vtedy som si kúpila svoju prvú kameru na kazetky. 😂 Natáčala som naše triedne výlety, narodeniny alebo som strihala škúšky z karate. Mojím doteraz najväčším projektom v tejto oblasti je video, ktoré som vytvoriala ako reklamu pre ESN UCT Prague na Buddy program. Vymyslela som koncept, zohnala si "hercov" (čiže členov klubu), video som natočila aj zostrihala (schválne kuknite TU).

Doteraz si dokážem živo vybaviť ten vzrušujúci pocit, ktorý som cítila pri strihaní tejto upútavky a síce niečo podobné mnou pulzuje aj pri písaní, no momentálne sa mi zdá, že je na mne väčší tlak kvôli písaniu pokračovania Dračej perly 2, čo je trochu ubíjajúce. Preto som sa rozhodla rozprúdiť si krv a spraviť reklamu pre moje knižné dielo.

Zároveň by som chcela, aby mi tento projekt slúžil ako motivátor písať. Pretože načo vytvárať reklamu pre niečo, čo nikam nespeje? Čiže, jednoducho povedané, musím písať, aby malo zmysel vizualizovať túto knihu.

Na druhej strane som celkom reálna, vidím to na max 2 minutovú upútavku. Ale bude to zahrňovať veľa práce, ako napríklad modelovanie postáv, okolia... Takže si nie som istá, že z toho naozaj niečo bude, pretože v tejto oblasti som amatér. Draka na obálku Dračia perla - kniha prvá - Zelený drak, totiž modelovala moja sestra a nie ja (trvalo jej to cca hodinu 😲).

Takže uvidíme, pokiaľ sa dopracujem. Zatiaľ vám viem nazdieľať len moje prvé trápne 3D modely vytvorené v programe Blender 2.8. a prezdradiť, že som snáď už konečne (asi na 3x) dokončila kapitolu 2 v Dračej perle 2.


Komentáre