"moji" chlapci

keď som ešte riadne prsia nemala
moje city ti hanbu spôsobili
a teraz za mnou beháš?
...už tak k tebe necítim

srdce si mi v ten podvečer zahrial
v nádeji som sa s tebou lúčila
no po prázdninách
seba si zaprel, aby si medzi nich patril
ten pohľad v tvojich očiach síce zostal
...ale ja tam nechcem patriť, nemôžem toto k tebe cítiť

tvár si mal samé pupáky, no predsa si bol sexi
a moje poblúznenie tebou trvalo roky
až kým som ti svoje srdce na dlaň nepoložila
tá chvíľa bola večná a chcela som, aby skončila
odmietol si ma a neskôr ti moja odvaha prišla vtipná?
...vtedy moje city vyprchali

zájsť si za hranice bol dobrý nápad
cítiť mužskú pozornosť po dlhej dobe nedocenenia
proste športovec nemecký ako sa patrí
to okaté nevinné flirtovanie
...ale nič nebolo, si proste ďaleko

ďalšie dlhé poblúznenie
prečo sa ja nepoučím?
ale i moja kamoška k tebe cíti rovnako
priznala mi svoje city
...tie moje radšej zapriem, aby som jej neublížila

zase za hranicami
u našich susedov českých sa mi lepšie darí
síce ťa nájsť trvalo
ale prvýkrát som u teba cítila, že mi moje city naozaj opätuješ

...neviem ako to dopadne, ale chcem cítiť tvoju lásku, kým môžem...

Komentáre